«Павлоградський комунальний портал»
«Павлоградський комунальний портал»
Українська
Вівторок, 07 Травня 2024
Портал створений за підтримкою





Опитування
Шановні мешканці міста! Задля удосконалення наших послуг та у відповідності до ваших запитів, просимо обрати варіант із нижченаведених тверджень:

1. я використовую електронний рахунок-повідомлення, паперовий мені не потрібен.
1. я використовую електронний рахунок-повідомлення, паперовий мені не потрібен.
48% [769 Голосів]

2. я використовую електронний рахунок-повідомлення, але і паперовий мені також потрібний.
2. я використовую електронний рахунок-повідомлення, але і паперовий мені також потрібний.
46% [740 Голосів]

3. я користуюсь лише паперовим рахунком-повідомленням.
3. я користуюсь лише паперовим рахунком-повідомленням.
6% [92 Голосів]

Голосів: 1601
Для участі в опитуваннях Ви повинні залогінитися
Почато: 22/01/2020 12:25
Топ-Теми Форуму
Теми відсутні
Зараз на сайті
Гостей: 2
Користувачів: 2
VitaliySam, Dafa
Всього користувачів: 17,474
Новий користувач: Olexsandr34743
Лічильник звернень за
Сьогодні3068
Тиждень61878
Місяць209139
Всього29534754
Перегляд теми
 Роздрукувати тему
Оплата счета Промлифтсервис не отражается в личном кабинете
Tegeran
Уже прошло двадцать дней с момента снятия средств с моего счета для оплаты Промлифтсерыис,
однако в личном кабинете поступление денег не отражается. Это напрягает, поскольку не ясно, то-ли
проблемы с платежами, то-ли с бухгалтерией того же Промлифт....
 
Tegeran
Свершилось! И полгода не прошло...Frown
 
Перейти на Форум: